Vyjeli si na nijak levnou dovolenou, ale skončili se zdravotními potížemi. A zdá se, že cestovní kancelář o problému delší dobu věděla! Příběh nespokojených klientů, kteří se těšili na poklidnou dovolenou, kterou jim ovšem zničila norovirová infekce, přinesl deník BLESK. Podle článku se potíže objevily přímo v hotelu, a to už na konci července. Ovšem cestovní kancelář, která měla o přítomnosti viru vědět, do ubytování poslala i další, už srpnový turnus s Čechy.
Potenciálně ohroženo bylo asi 60 Čechů, někteří opravdu onemocněli, přičemž je otravovaly vážné trable se zažíváním. Svůj pobyt si vůbec neužili a řada z nich si stěžovala jak na přístup delegátky, tak i na podle nich nedostatečnou nabídku kompenzace.
Blesk se s žádostí o posouzení, zda mají klienti nárok na odškodnění, obrátil i na Vindicia. Odpověď Tomáše Becka byla jasná. Ano!
"Podle toho, co o případu zaznělo, mají poškození určitě nárok na kompenzaci za celou dovolenou, bolestné za utrpěné potíže a případně na ztížené společenské uplatnění pokud by měli trvalé následky. Zde by samozřejmě záleželo na posudku od lékaře. Případně lze odškodnit i psychickou újmu. Stoprocentně by měli bojovat dohromady a ne každý zvlášť. Určitě budou potřebovat lékařské zprávy - přeložené a dobrého advokáta ve spojení se znalcem, který vyhotoví posudek. Dopředu se částka odškodnění vyčíslit nic nedá, jasně daná je pouze cena dovolené. Na tu mají nárok protože nákaza již byla v hotelu a podle článku to cestovní kanceláři bylo známo," řekl Tomáš Beck.
Článek o celé události, rady právníků i doporučení našeho experta na odškodnění a různé druhy kompenzací Tomáše Becka si můžete přečíst v tomto článku přímo na Blesk.cz.
Chcete bezplatnou radu? Kontaktujte nás!
Naši odborníci vám nezávazně poradí.
Vindicia
Telefon: +420 605 921 823
Mail: [email protected]