FB Jak se vlastně odškodnění řeší? Jaké kroky je třeba podniknout? | Vindicia s.r.o.
Vypnout Preloader

Nelíbí se vám, jaké odškodnění za úraz vám nebo vašim blízkým přiznává pojišťovna? Vždy existuje alternativa - vaše reálné nároky mohou být daleko vyšší. Jenže mnoho lidí si není jistých, jak vlastně na to. Bojí se složitého procesu, nových povinností i starostí, snad i let, které stráví docházením k soudu. Jednoduše si celý proces neumí představit. Není ale důvod k obavám, spolehlivý partner vás maximálně podpoří.

Vše si ukážeme na případu pana Karla. Jako obvykle se vracel z práce autem, jenže bohužel do něj čelně narazil řidič, který předjížděl přes dvojitou plnou čáru. Pan Karel si z bouračky odnesl pořádný otřes mozku, naraženou krční páteř, zlomená žebra a pohmožděné paže. Dlouho si poležel v nemocnici i doma a ačkoliv normálně pracuje na počítači, musel se kvůli otřesu mozku pohledu do monitoru několik týdnů vyhýbat. Viník nehody měl povinné ručení a jeho pojišťovna určila, že má pan Karel nárok na odškodnění ve výši 62 tisíc korun. To se mu pochopitelně nelíbilo! Odmítl se s tím smířit a rozhodl se o své nároky bojovat.

Jaké kroky to zahrnuje? V prvé řadě pan Karel kontaktuje nás. My si ho vyslechneme a požádáme ho, aby nám přinesl všechny své lékařské zprávy. Protože máme svůj vlastní tým soudních znalců, kteří postupují podle Metodiky Nejvyššího soudu, předáme jim jeho dokumentaci k vyhodnocení. 

Jejich posouzení je zásadní: v drtivé většině zjistí, že pojišťovna nabídla poškozeným jen malou část nároků (20 - 30% podle našich statistik), na které mají skutečně právo. Vypracují tedy alternativní posudek, který zohledňuje všechna zranění a omezení, která pana Karla trápí.

Naši advokáti se poté s novým posudkem obrátí na pojišťovnu a vyzvou ji, aby zaplatila vše, na co má pan Karel nárok. Navíc chtějí i proplatit cestovné a případné ošetřovné, pokud se o pana Karla v době jeho zranění někdo staral. Ještě požadují ušlou mzdu nebo ušlý výdělek pokud pan Karel byl OSVČ. V mnoha případech jsou úspěšní už v tomto kroku a pojišťovna po několika urgencích a dalších krocích rovnou částku pošle.

A pokud ne? Pak se případ teprve dostane k soudu. A ten nad pojišťovnou v drtivém případě vyhrajeme, Například u dopravních nehod, tedy případu, který potkal pana Karla, vymůžeme odškodnění pro 93 procent klientů!

A jak se pozná skutečně spolehlivý partner? Tak, že nenutí klienta, aby do procesu investoval peníze předem. Svou odměnu si bere až poté, kdy spor vyhraje - jedná se o část získaných peněz, nejvýše o 26 procent. U Vindicia platí pravidlo “neodškodníme? Neplatíte!”


Sdílet článek s přáteli / kolegy: